گوش دادن به تکالیف صوتی برای دانش آموزان کافی نیست. دانش آموزان باید از استراتژی هایی استفاده کنند که آنها را شنونده فعال و نه منفعل کند. برای درک تفاوت بین گوش دادن فعال و غیر فعال ، دانش آموزان نیاز به آموزش مستقیم در مورد راهکارهای مفید دارند.

https://bayanbox.ir/view/9102658722975469564/script.jpg

برای تحقق این امر ، معلمان باید از زمان خود در راهبردهای موثر کلاس استفاده کنند و استفاده دانش آموزان از آنها را ارزیابی کنند.

دانش آموزانی که از استراتژی های قبل ، در حین و بعد از گوش دادن استفاده می کنند مهارتهایی را به وجود می آورند که آنها را قادر می سازد فرایندهای فراشناختی خود را کنترل کنند.

برای نشان دادن استراتژی های خوب گوش دادن ، معلمان باید مقالات کوتاه صوتی یا بخشهایی از سخنرانی را که معمولاً در کلاسهایشان استفاده می شود ، انتخاب کرده و برای دانش آموزان توصیف کنند که چه نوع تفکری می توانند قبل ، هنگام و بعد از گوش دادن داشته باشند.

 

https://bayanbox.ir/view/3278819360615696132/file-Word-download-icon-icons.jpgدانلود فایل ورد

https://bayanbox.ir/view/104108264819607747/icon-pdf.jpgدانلود فایل pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود متن های شنیداری(script)زبان انگلیسی پایه هفتم،هشتم و نهم بصورت فایل ورد(word) و پی دی اف(pdf)

دانلود مجموعه پاورپوینت های زبان انگلیسی هفتم، هشتم و نهم(prospect 1,2 and3) با لینک مستقیم

دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی هفتم،هشتم و نهم فایل ورد(word) و پی دی اف (PDF)با لینک مستقیم

دانلود نمونه سوالات نوبت اول زبان انگلیسی دهم،یازدهم و دوازدهم فایل ورد (word)و پی دی اف(pdf) با لینک مستقیم

تصاویر کتاب های زبان انگلیسی هفتم،هشتم و نهم جهت طرح سوالات

داستان انگلیسی(short story) به همراه فایل صوتی و ترجمه فارسی(English and Persian)

دادن ,دانش ,استفاده ,آموزان ,فایل ,دانلود ,دانش آموزان ,دانلود فایل ,معلمان باید ,استفاده کنند ,برای دانش
مشخصات
آخرین جستجو ها